Види бізнес-сайтів: у чому їхні особливості
Сайт - це зручний і ефективний інструмент, який може стати незамінним помічником у розвитку та просуванні бізнесу. Тому зараз практично в кожної компанії є своє представництво в Інтернеті. Це може бути як сторінка в соціальних мережах, так і повноцінний сайт.
Веб-сайти бувають різного типу. Якщо говорити про технічну складову, то тут класифікація залежить від платформи, на якій створюється веб-ресурс. Але основний критерій вибору - це призначення. Тобто мета, для якої здійснюється створення сайту Полтава і його подальше просування. Про ці різновиди розповімо детальніше.
Які бувають сайти за призначенням
З огляду на всі характерні особливості та призначення веб-сайтів, можна виділити такі категорії:
-
Візитівка. Цей сайт відмінно себе показує в малому бізнесі, для просування підприємців, їхніх товарів і послуг. Містить кілька розділів і зазвичай не більше 10 сторінок. На сторінках представлена інформація про бізнес. Основне завдання - розповісти клієнтам про компанію, ознайомити з основними перевагами і надати контактні дані;
-
Лендінг. Це сайт, який складається з 1 сторінки. Його функція - продавати конкретні товари, проводити акції, розповідати про нові послуги. Часто використовують як сайт-візитку, якщо товарів або послуг невелика кількість. Завдання такого сайту - стимулювати користувачів купувати, приходити, реєструватися;
-
Промо-сайти. Створюються з метою розкрутити бренд, товар або послуги. Використовується в рамках рекламної кампанії, тому інформація завжди відповідна. Також потребує просування сайту Полтава для охоплення максимальної аудиторії. Зазвичай розробляється як доповнення до основного веб-сайту;
-
Корпоративний сайт. Є офіційним представництвом бізнесу в Інтернеті. Тут є всі документи, сертифікати, ліцензії. Часто публікують каталоги продукції, є можливість залишати відгуки. Такі веб-сайти створюють для великих підприємств і виробників. Кількість сторінок може перевищувати 100. Має складну структуру, безліч розділів. Дизайну приділяють особливу увагу, щоб він якомога краще відображає суть самої компанії;
-
Каталог. Головна функція - розповісти про продукцію. Тому до кожного товару додають детальний опис. Це різновид корпоративного веб-ресурсу. Часто використовується фірмами, які займаються роздрібною та оптовою торгівлею. Нагадує Інтернет-магазин, але на сайті-каталозі немає функції оплати та Кошика для замовлень;
-
Інтернет-магазини. Затребуваний вид сайтів серед тих, хто веде торговий бізнес онлайн. Тут можна вивчити характеристики товару, замовити його, оплатити онлайн, оформити доставку і проконсультуватися з менеджерами.
Залежно від цілей і завдань, вибирають відповідний тип і формат сайту. Над ним ведеться серйозна робота зі створення та просування.