Honda може продемонструвати подвійну індивідуальність CMX1100 Rebel, нового і старшого брата CMX500 (другого найпопулярнішого кастомного мотоцикла в Європі у 2020 році) завдяки двом радикальним модифікаціям, зробленим французькою компанією FCR Original. Раніше обидва дизайни мали з'явитися разом із десятьма митницями CB650R дилерської збірки на фестивалі Wheels and Waves у Біарріці цього року.
Моделі CMX "Sport" і CMX "Bobber" створені для того, щоб збуджувати клієнтів з різними смаками, але обидві наочно демонструють нестандартний потенціал CMX1100 Rebel, який вимагає використання.
Модифікації, зроблені FCR Original, підкреслюють практичність та радісний характер Rebel, підкреслюючи його спортивні, мускулисті та агресивні риси. Цей погляд на Rebel натхнен його механічною красою та ефективністю трансмісії DCT, переваги якої у повсякденному використанні цінують користувачі будь-якого віку. Зробивши кілька начерків свого бачення, команда розпочала роботу. Модифікація заднього маятника дозволила встановити пару чорних амортизаторів Öhlins, а також 17-дюймове заднє колесо від CB500F із шиною Dunlop D212. Повністю змінено переднє крило, його положення зменшено на 25 мм; було використано збільшене кермо, що вимагає меншого зусилля з боку водія, а спідометр перенесено на верхню полицю.
Зовнішній вигляд, що вражає своєю простотою, багато в чому завдячує повноцінному використанню можливостей 3D-сканування. Привертають увагу спеціально зроблений паливний бак із вуглецевого поліестеру (з алюмінієвим наповнювачем) та заднє сидіння зі світлодіодним підсвічуванням та сидіння, обтягнуте алькантарою. Виготовлені вручну підніжки створюють відчуття гонок, а червоне та чорне лакофарбове покриття та деталі злегка перегукуються із класичним зовнішнім виглядом Honda. Двигун йде із заводу, але вихлопні гази випускаються через вихлопну трубу FCR Original із нержавіючої сталі.
Натхнена детальним дизайном CMX1100 Rebel, нова інтерпретація має сильніший індивідуальний характер, просуваючи мотоцикл ще далі до стилю поплавця. Хоча передня частина занижена на 25 мм, підвіски коліс та задній маятник встановлюються на заводі. Колеса зі спицями чорного кольору, спеціально зроблені для цього мотоцикла, мають товсті шини Bridgestone.
Алюмінієве кермо, шкіряне сидіння з перфорованими шкіряними профілями, просте алюмінієве переднє крило (оздоблення Mirrachrome) і пофарбована окантовка фари виконані в стилі поплавця. Фахівцям FCR Original вдалося напрочуд грамотно розмістити світлодіодні індикатори в класичному стилі Mini-Bates, і, як і в CMX Sport, 3D-сканування дозволило створити кастомний паливний бак з поліефірно-вуглецевого волокна з обробкою Mirrachrome/blue satin. та алюмінієву кришку заливної горловини паливного бака. Вихлоп FCR Original з керамічним покриттям є важливою частиною обробки, наголошуючи на механічній красі мотоцикла.
Великий вибір мотоциклів є на https://honda.ua/motorbike/.